Pieœñ wojenna muz. Stanis³aw Moniuszko s³. Józef Teodor Stanis³aw Koœcielski oprac. Stanis³aw G³owacki (2011) $sopran $tempo marsza. ³$c `\l.`unisono`tutti"g 7f.[7³e.z 7h.[³œgi w³i.[$(8gh w³i.[7³f.`pp"¿ ³œh.]œgg `c.³"œj.]ñid ³6d.]³œ"dh `c.³"œh.Ÿ`d"wjm³l] ³êe.zwjm] ññ"7xg wj.³Ÿ8g.[ ³œ`rall."g.Ÿñ³lx`ff$d `d$qñxd ñj.yêd.] œh.Ÿñj.[ `c"œg.Ÿñx`ff$d qdxñ `c$ñ¹j.y6em³] `przyspieszyæ`i`wzmocniæ"wf.[7g.$z ñ"h.]œx`rit.`f"g $oññ %'c %'c 7³l³k Czy w radzie, czy w zwadzie, czy w swarnej gromadzie, w modlitwie, czy w bitwie, czy harcem w gonitwie rycerskie rzemios³o nad wszystkie rej wiedzie, bo wszêdy ten pierwszy, kto w boju na przedzie. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan. Gdy œwita, powita na he³mie mym kita i dzwoni miecz w d³oni, gdy s³ucham r¿eñ koni. Poranna miê surma gotowym znajduje. O, nêdzarz, kto takiej rozkoszy nie czuje. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan. $alt $tempo marsza. ³$c `\l.`unisono`tutti"g 7f.[7³e.z 7h.[³œgi w³i.[$(8gh w³i.[7³f.`pp"¿ ³6f.¿6³ee `c.³"6h.[6fh 8³f.¿6df `c"7g.%`d"7hm³l[ 7g.%8hm[ ³66³êxe 7g.%6e.¿ 7`rall."g.%6³lx`ff$d `d"sœ8 œh.Ÿ7g.% 7f.%6g.[ `c"œe.%6x`ff"h sjx8 `c"œi.Ÿ8gm% `przyspieszyæ`i`wzmocniæ"6f.æyêe.z 8h.¿7x`rit.`f"g q6w œ.jicjih œ.jicjih œ³l³k Czy w radzie, czy w zwadzie, czy w swarnej gromadzie, w modlitwie, czy w bitwie, czy harcem w gonitwie rycerskie rzemios³o nad wszystkie rej wiedzie, bo wszêdy ten pierwszy, kto w boju na przedzie. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan, *co ryycerz to pan.* Gdy œwita, powita na he³mie mym kita i dzwoni miecz w d³oni, gdy s³ucham r¿eñ koni. Poranna miê surma gotowym znajduje. O, nêdzarz, kto takiej rozkoszy nie czuje. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan, *co ryycerz to pan.* $tenor $tempo marsza. ³$c `#l.`unisono`tutti|g 7f.[7³e.z 7h.[³œgi w³i.[$(8gh w³i.[7³f.`pp"¿ ñ³e.zñjj `c"ñ³f.¿ñdf ñ³i.[7d"d `c"ñj.y`d"êjm³l] wj.]wjm] ³œœœxi ³"êe.]ñd.y ñ`rall.³|i.Ÿ8³lx`ff"d `d"nññ ñd.ywi.[ "ñd.yñe.¿ `c"7d.yñx`ff"d ndxñ `c"ñe.|Ÿñdm] `przyspieszyæ`i`wzmocniæ|8h.Ÿœi.Ÿ ñd.yñx`f|g twñ ñ.edcedj ñ._\edcedj ñ³l³k Czy w radzie, czy w zwadzie, czy w swarnej gromadzie, w modlitwie, czy w bitwie, czy harcem w gonitwie rycerskie rzemios³o nad wszystkie rej wiedzie, bo wszêdy ten pierwszy, kto w boju na przedzie. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan, *co ryycerz to pan.* Gdy œwita, powita na he³mie mym kita i dzwoni miecz w d³oni, gdy s³ucham r¿eñ koni. Poranna miê surma gotowym znajduje. O, nêdzarz, kto takiej rozkoszy nie czuje. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan, *co ryycerz to pan.* $bas $tempo marsza. ³$c `#l.`unisono`tutti|g 7f.[7³e.z 7h.[³œgi w³i.[$(8gh w³i.[7³f.`pp|¿ ³œi.Ÿœii `c.³|œ³f.¿œi|d ñd.y7d.y `c|ñd.y`d>w|fm³l¿ >wj.]³|6fm¿ ³œœ³êxd wj.]ñd.y 7`rall.|g.%ñ³lx`ff"d `d|q76 êp7 7d.%œh.y `c|7g.%ñx`ff|f ofx6 `c|7g.%>wjm] `przyspieszyæ`i`wzmocniæ.æ|ñd.Ÿ|êe.% 6f.[7x``f|g >tñ6 7.g7gf 7.g7g>j |7³l³k Czy w radzie, czy w zwadzie, czy w swarnej gromadzie, w modlitwie, czy w bitwie, czy harcem w gonitwie rycerskie rzemios³o nad wszystkie rej wiedzie, bo wszêdy ten pierwszy, kto w boju na przedzie. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan, *co rycerz to pan.* Gdy œwita, powita na he³mie mym kita i dzwoni miecz w d³oni, gdy s³ucham r¿eñ koni. Poranna miê surma gotowym znajduje. O, nêdzarz, kto takiej rozkoszy nie czuje. Z potrzeby w potrzebê i z cwa³u w cwa³, ze szañca na szaniec, i z wa³u na wa³, to rozkosz, to rozkosz jedyna, rycerska przyczyna, rycerski to tan. To rozkosz, to rozkosz, rycerska przyczyna, rycerski to tan. Co rycerz to pan, *co rycerz to pan.*