Ave Maria oprac. Stanisław Głowacki na podstawieArii na strunie G J.S. Bacha $sopran $i 33$c $z'c 5cws'c i1ycc]d$^c$yjxv jcc$&z&%[c&"ixv 9.ii3[c^jh #,"iii3hs2; #;"iii3hs 2="s'c^c]c1d'cy]^c[ gc$7c3e6"8'c hh$6'c&zy]3^]d w._\3it `p"fccj^3[ih.c%[c^j'c jc93h99'c i]c1yc]c3ye'ceyc]yc3zf'c f3zcyzc&g'c%z&"]&c][c& ichc$diiycz"9'c ih9$o "hj$6'c&czyc]icj 98q2l2;2k *Ave, ave, ave, benedicta Tu in mulieribus*. *Et benedictus, benedictus fructus ventris Tui, Jesus. Sancta Mater Dei, ora pro nobis, pro nobis, ora pro nobis, nobis peccatoribus in hora mortis nostrae, amen*. $sopran $ii 33$c "sct'c wc6pc s'cixv2`'c"f35cfgxv "t#fxv 5.fgej"f #,"fgedp2; #;"fgedp 2="p'cf3z&7'c %cc[^%3ec"jw6c ycz&c%[%[&g&czdg gcc&zh%c&q `p"6cc73h&c%6'c ffcgff.czyczc&cyc e5"j'cjff$d'c d"gg3$e'czz&"]&c][c& &cyc&c^gcfee5'c ef7r &c|]"&c[]c^c[c%f9ch 77o2l2;2k *Ave, ave, ave, benedicta Tu in mulieribus*. *Et benedictus, benedictus fructus ventris Tui, Jesus. Sancta Mater Dei, ora pro nobis, pro nobis, ora pro nobis, nobis peccatoribus in hora mortis nostrae, amen*. $alt 33$c "%'c g][c?gc&czcycz" ;ncocn'cy'cyct9 "s'c^c%1y]"&c3z^c[ r'c[c&|]^"zcy[c% 7.3[c^eocpc%%c&&cz #,"yc]tcnczeyc]s2; #;"yc]tcnczeyc]s 2="5'cycocntcn^"9.1"d jc"j'c]c^[%8'crcqcpcoyc] 3^c]d'cyczf'c&c%h'chg &zy]yocpzcyt `p"5'czc%&z"w.^c3[ qcpc^|ij.ccno;non'cyc]9 "5.c%c&6.[c% 7'c%%^c[r |9'c^y&[[&g'cg;%c[c^ 5'czc%^c1ydcw"e yc&h'ch|jic"pcqc['c[cg& ocncjy;ncocn'cy'cy.co" >2,o2l2;2k *Ave Maria, gratia plena, Dominus Tecum, benedicta Tu in mulieribus*. *Et benedictus, et benedictus, et benedictus fructus ventris Tui, Jesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora, ora pro nobis, nobis peccatoribus nunc et in hora, in hora mortis nostrae, amen*. Uwaga! Staccato nie jest tu znakiem artykulacyjnzm, lecz oznacza, że na nucie poprzedzonej staccato należy powtórzyć tę samą sylabę. Zostało to również odzwierciedlone w zapisie tekstu, np. "a-a-ave". $tenor 33$c "e(e(ddj(j(ii h(h(3h(hiiii i(i(iij(g(gj j(j(eef(|i(id eeddjjjj#,|ic"ejc"fn2; #;|ic"ejc"fn 2=|i(iiii(i(ii j(jjjj(j(jj ddjjyczffd jhhc"zc&o `p|j(j(e|ij(j(jj# ddjjiiii i(ijjjjii d(djjjhjj i(i(iii("e(1dd eeeeeeee f|jjjdiih ihi(is2l2;2k *A-a-ave, a-a-ave, a-a-a-ave Maria, a-a-ave, a-a-ave, a-a-ave, a-a-ave, benedicta Tu in mulieribus*. *E-et benedi-i-ictus, e-et benedi-i-ictus, benedictus fructus ventris Tui Jesus. Sa-a-ancta, sa-a-ancta Mater Dei, Mater Dei, o-ora, ora pro nobis, o-ora, ora pro nobis, no-o-obis, no-o-obis et in hora, et in hora, et in hora mortis, mortis nostrae, a-amen*. Uwaga! Staccato nie jest tu znakiem artykulacyjnzm, lecz oznacza, że na nucie poprzedzonej staccato należy powtórzyć tę samą sylabę. Zostało to również odzwierciedlone w zapisie tekstu, np. "a-a-ave". $bas 33$c |e(e(ddj(|j(ii h(h(3h(hii1hh g(g(ff3e(e(j|j f(f(eed(d(i|i eeddj|j3hf #,|icefc>f-^]yz&[%c&2; #;||icefc>f-s 2=>i(|ihhg(g(ff 3e(eg>j(|f(f(1ee d"dj>j3ijdi j|hfcg>j_\|jcii `p.3|h(h(ggf(f(ee ddef>i|ihh g(ghh3hhii 3i(ij>j|ffee d(d(ide(e(1d"d jjiihhgg ffeedi|eh ihi(>i|o2l2;2k *A-a-ave, a-a-ave, a-a-a-ave Maria, a-a-ave, a-a-ave, a-a-ave, a-a-ave, benedicta Tu in mulieribus* (I volta: powtórzyć in mulieribus). *E-et benedi-i-ictus, e-et benedi-i-ictus, benedictus fructus ventris Tui Jesus, Je-esus. Sa-a-ancta, sa-a-ancta Mater Dei, Mater Dei, o-ora, ora pro nobis, o-ora, ora pro nobis, no-o-obis, no-o-obis et in hora, et in hora, et in hora mortis, mortis nostrae, a-amen*.